خانه » فروشگاه » کاتر آسفالت بر » تیغه کاتر آسفالت بر - بتن بر

در حال نمایش 3 نتیجه

تیغه کاتر آسفالت بر آلسکا ALESKA – سایز 35 و 45 سانت

قیمت اصلی ۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان است.

تیغه کاتر بتن بر آلسکا ALESKA – سایز 35 و 45 سانت

قیمت اصلی ۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تیغه کاتر بتن بر کورمکس

قیمت اصلی ۲,۶۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تیغه کاتر آسفالت بر – بتن برتیغه کاتر آسفالت بر و بتن بر قیمت و مشخصات

بهترین تیغه کاتر آسفالت بر و یا بتن بر کدام مدل و کدام برند است؟ عمق برش تیغه کاتر 35 سانت واقعا 12 سانت است؟ تیغه 45 سانت چقدر میبرد؟ 17 سانت؟ شمایی که در این صفحه هستید مسلما میدانید تیغه کاتر آسفالت بر چیست! تیغه ای مستحکم برای برش آسفالت، شما میخواهید بدانید کدام تیغه جنس بهتری دارد ؟ کدام تیغه معروف شده به نام برندش ؟ آیا وقعا برند خوبی ست؟ یا فقظ مدل زمان زیادی در بازار بوده و اسم درکرده.. چگونه با آن کار کرد تا برای مدت زیادی سالم باشد و به کار بیاید ؟
علاوه بر جنس خوب قیمت مناسبی نیز داشته باشد!

شاید شما به جمله ی ” هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی ، بی علت نیست” ایمان داشته باشید ، ما هم باشما موافقیم ولی نه همیشه!
جنس برند نان برندش را میخورد و جنس تازه وارد ، نان مشتری راضی اش را، یا البته تبلیغات پر زرق و برقش را!

در آریاکوب سعی بر این بوده تا اطلاعات درست به شما داده تا آنجا که دانش داریم ، این کار را انجام خواهیم داد ولی به نظرات شما عزیزان نیاز هست مخصوصا در مورد محصولات جدیدی که در بازار تازه اسمش به گوش میخورد ، خب دیجیکالا همه ی کالاها را در خود جای نداده و ما و همه ی مشتریان چشم انتظار نظرات شما خواهند بود.

خب حالا بریم سراغ دانش فنی ما

***
تیغه ی کاتر آسفالت بر آن هایی که تا حالا بیشتر خریداری شده اند و آوازه ی خوبی از آنها شنیده ایم اینها هستند:

معرفی تیغه کاتر آسفالت بر و بتن بر ALESKA

برای برش سطح بتن و آسفالت از دستگاه کاتر استفاده می شود. بسیاری از عملیات‌ های عمرانی و یا اصلاح سطح معابر تخریب شده نیاز به حذف قسمتی از سطح آسفالتی دارند. در این حالت نحوه کار باید به گونه ‌ای باشد که به دیگر قسمت‌ های سالم آسفالت آسیبی وارد نشود.
به ‌این ‌ترتیب لازم است تا با برش زنی دقیق و منظم سطح آسفالت، اقدام به تکمیل عملیات ساخت ‌و ساز خود نماییم. دستگاه کاتر با استفاده از تیغه ‌هایی مخصوص که برای برش سطوح آسفالتی طراحی شده ‌اند، توانمندی برش ‌های منظم و عمیق در سطح سخت آسفالت را دارد.
البته لازم است تا این دستگاه را مجهز به یک تیغه مخصوص برش آسفالت کرده باشید. مانند تیغه کاتر آلِسکا در نمونه ‌های آسفالت بر که کاملاً برای چنین برش هایی طراحی شده اند.

مشخصات فنی تیغه برش آسفالت آلِسکا

ضخامت طراحی شده برای تیغه کاتر آلِسکا برابر با 3 میلیمتر است. این ضخامت آنچنان است که تضمین کاملی از سطح استحکام دیسک تیغه را خواهد داشت و در عین حال قابلیت انعطافی که باید همراه با کاترهای آسفالت بر باشد را تامین خواهد کرد. تیغه کاتر آلِسکا در ضخامت 3 میلیمتری عملاً در مقابل هر گونه شکسته شدن و یا ترک برداشتن مقاومت می کند.

برش سطح آسفالت همراه با برداشتن سنگدانه‌ ها از دل چسبناک قیر می باشد. لذا لبه ‌های تیغه کاتر باید به شکلی باشد که گویی قرار است این سنگدانه ‌ها را با خود بردارد. دندانه ‌های عمودی شکل بهترین ایده در طراحی تیغه کاترهای آسفالت بر می باشند. چرا که به راحتی خودشان را به میان سنگدانه ‌های آسفالت رسانده و تا عمق آسفالت نفوذ خواهند کرد.

در طرح ساخت تمام تیغه ‌های کاتر از یک الگوی ثابت استفاده شده است. تمامی این تیغه ‌ها به شکل دیسکی در سایزهای گوناگون هستند. هدف از طراحی دیسکی شکل آنها برای نصب بر دستگاه کاتر است و در عین حال وقتی تیغه‌ ها را به شکل دیسکی طراحی می ‌کنیم، در واقع قدرت اهرمی برش زنی آنها را افزایش داده ‌ایم، مخصوصا اینکه یک سری از مشتریان دو عدد دیسک یا همان تیغه را کنار هم همزمان میبندند تا خط برش ضخیم تری داشته باشند!

دندانه ‌های تیز و مستحکم آسفالت بر دورتادور این دیسک ‌های پهن فولادی را در بر خواهند گرفت. اصلی ‌ترین استراتژی در طراحی تیغه کاتر، طراحی دندانه ‌های عمودی شکل آن است.
در طرح ساخت تیغه کاتر آلِسکا نیز شاهد حضور این دندانه ‌های عمودی شکل هستیم. حضور دندانه‌ های عمودی شکل باعث برش راحت تر آسفالت خواهد شد. در این حالت دندانه ‌های کاتر بهتر و سریعتر در عمق آسفالت نفوذ می کنند.

قیمت تیغه کاتر بتن بر آلسکا ALESKA

یکی از نکات قابل ‌توجه در بررسی مشخصات فنی قیمت تیغه کاتر آلِسکا است. در مواجهه با تیغه کاتر آلِسکا همراه یکی از بهترین ‌های بازار هستیم. در حالیکه قیمت تیغه کاتر آلِسکا می ‌تواند در یک جایگاه رقابتی با دیگر محصولات از برندهای صاحب‌ نام قرار بگیرد. هر چه قیمت رقابتی تر = به صرفه تر

در حالیکه قیمت تیغه آسفالت بر آلِسکا برای تامین تمام این شرایط ایده ‌آل، فضایی معقول و مناسب را انتخاب کرده است. لکن در نظر داشته باشید که سایز در طراحی، تاثیر کاملی بر قیمت تیغه آسفالت بر آلِسکا خواهد گذاشت.

قیمت تیغه بتن بر و آسفالت بر آلسکا سایز 35 سانت : 3.500.000

قیمت تیغه بتن بر و آسفالت بر آلسکا سایز 45 سانت : 4.200.000

قیمت تیغه بتن بر و آسفالت بر آلسکا سایز 60 سانت : 7.200.000